ads

cari apa anda mahu di sini

Monday 23 September 2013

Peluang Berniaga Banyak


Salam cinta hati,

Alhamdulillah tertubuhnya satu landasan untuk saya berniaga dan mengajak rakan-rakan pembaca bersama-sama memulakan perniagaan yang sememangnya menjadi sunnah Nabi kita, Nabi Muhammad S.A.W, Rasul kepada seluruh umat Islam di dunia ini.

Tujuan blog ini adalah untuk memberi tunjuk ajar dan memberi satu perkongsian mengenai perniagaan, asas untuk berniaga yang perlu ada dan juga sedikit sebanyak pengalaman saya sendiri dalam perniagaan. mungkin akan diselitkan juga pengalaman otai-otai atau kawan yang telah lama dalam bidang ini. Semoga boleh menjadi rujukan untuk saya dan anda.

Tujuan nya yang lain untuk sama-sama mengajak rakan-rakan menjalankan perniagaan, menyuntik semangat dan saling bantu-membantu serta mengingatkan umpama bekerja dalam satu team (pasukan). Bila kita bekerja secara berkumpulan atau berpasukan kita akan jadi lagi kuat daripada bekerja seorang diri.

Juga akan diceritakan di sini, bagaimana mahu bermula dengan tapak kukuh, dengan cara membina blog seperti blog yang saya ada. Bermula dengan zero sekarang saya boleh membina seberapa banyak blog yang saya nak. Blog persendirian, blog perniagaan atau apa saja yang saya suka dan rasa ia perlu untuk diadakan.

Anda ingin belajar untuk bina blog? Boleh hubungi saya secara terus atau boleh pilih mana-mana guru online yang ada di sebelah kanan blog ini. Yang penting mulakan dan terus belajar.
Sekali bermula, jangan pernah berhenti, rehat sebentar boleh tapi jangan lama-lama, mulakan semula, cari semangat. 

Jom gunakan peluaga berniaga yang banyak dengan sebaiknya.
Hubungi saya :
Sila sms/whatsapp ke : 010-9336935
Facebook : Wan Rokiah



Cari peluang, isikan dan jalankan



No comments:

Post a Comment