ads

cari apa anda mahu di sini

Tuesday 29 September 2015

Kena Ada Blog dan Page

Salam Cinta Hati,

Hari ini saya nak kongsikan panduan untuk peniaga online

Cadangan perniagaan online mesti ada fb, page dan blog
Jika buka kedai fizikal kos tinggi risiko tinggi
Jika online risiko tak tinggi tapi pasaran besar dan untung ada.


Jadi jika anda betul nak berniaga secara online, memang sangat perlu ada blog dan fan page di Facebook

jika nak belajar buat blog dan page tiada masalah, boleh hubungi saya
Anda juga boleh belajar sendiri melalui google tetapi tidak sama jika anda belajar dalam kumpulan kami yang diasaskan oleh pengasa dari Akademi bekerja dari Rumah.

Biarpun  lama dan blog adalah cara lama, tapi ia sangat diperlukan jika anda ada niat untuk berniaga online. Bendanya mudah dicari dan akan dkekal di pasaran selagi google tidak ubah sesuatu dengannya.

Segera hubungi saya wahai cinta hati semua,
Jangan terus buang masa dan waktu sedangkan orang lain sedang berusaha ke arah yang sama.
Ingat lah, siapa berusaha dia yang akan dapat ya.

Boleh hubungi saya melalui 010-9336935
Email: wanrokiah@gmail.com.my
Atau tengok belah kanan blog saya ini ya

No comments:

Post a Comment