ads

cari apa anda mahu di sini

Friday 22 August 2014

Perniagaan Networking atau MLM


Salam cinta hati,

Perkongsian kali ini mengenai MLM ataupun perniagaan Networking. Saya pernah ceburi diri dalam pelbagai bidang bisnes MLM, ada yang berjaya ada yang tidak. Tetapi saya tidak pernah serik untuk teruskan. Kerana saya ini minat bisnes, saya suka atas niat dan dasar untuk tolong orang ramai, mudahkan orang dapatkan produk dengan orang terdekat dengan mereka. Niat untuk ubah cara hidup, bukan sekadar bekerja untuk dapatkan duit tetapi nak kan duit itu yang bekerja untuk kita.

Gambar dari google


Pemahaman yang anda perlu tahu mengenai perniagaan ini:

Perniagaan Networking atau MLM
@ Atas dasar nak bantu orang
@ Atas dasar nak jual produk yang bagus, boleh bantu sihatkan orang



MESTI PILIH
☆ sistem yang bagus
☆ produk yang bagus
☆ leader yang bagus


Gambar sekadar hiasan



Sedikit perkongsian dari saya yang saya juga ambil dari bacaan dan pemerhatian saya dalam bidang ini. Pengalaman mengajar segalanya. Yang penting kita harus berani mencuba dan ikut sahaja, cuba berusaha untuk capai seperti mana yang telah diajar dalam marketing plan itu. Jika orang lain yang ramai telah berjaya, pasti ada sesuatu yang kita belum ada untuk capai seperti mereka. Dekati mereka dan belajar dari mereka. Ikut langkah yang merka telah buat, jangan pernah mengalah.

Ingin belajar dan buat seperti saya? boleh hubungi saya 010-9336935 atau lihat di sebelah kanan blog ini.

No comments:

Post a Comment